[Dragon Mounts] Minecraft Mod |1.7.2|

Genel | 11 Nisan 2014 | 36 Yorum | Paylaş: Facebook - Twitter

 

 

 

Mod Anlatımı :

Ejderhayı Kullanabilmemiz (Sürmemiz) İçin;
Ejderha yumurtasını elimize alıyoruz  ve sıcak bir iklim buluyoruz, sıcak iklimi bulduktan sonra sağ tık yapıyoruz.
Ejderha büyüdükten sonra evcilleştirmeniz gerekiyor. Evcilleştirmek için ejderhaya balık veriyoruz.
Sürmek için ise evcil ejderhaya eyer vermeniz gereklidir.
Daha sonra kullanabilirsiniz.

 

 

 

Kurulum
Minecraft Forge yüklü oyununuzun “mods” klasörüne dosyaları atmanız yeterlidir.

İndirme Linki:

http://dosya.co/am0prc5tu6x1/dragonmount_r37_mc1.7.x.zip.html

 

Yaşasın, Konuya 36 Yorum var

  1. rıfat dedi ki:

    nasıl ateş ediliyor

  2. onur alp dedi ki:

    zip dosyasını mı atıcaz mods klasörüne bide nasıl ateş ediliyo farklı yumurtalarda varmı

  3. baran dedi ki:

    abi nasıl yükleniyor ve eline çakmak al ve sa tuşuna tıkla

  4. ali dedi ki:

    nasıl nedır gibi yapıyoruz

  5. ali dedi ki:

    nasıl nedır yapıyoruz

  6. baran dedi ki:

    nasıl indiriliyor

  7. yunus dedi ki:

    Ben Modu Yükledimde Ejderha Yumurtasını Nerden Alıcam Onu Söleseydiniz İyi Olurdu

  8. sanane dedi ki:

    forgeyi nasıl yüklüyoruz ?

  9. ismail dedi ki:

    hehehe

  10. Eren dedi ki:

    Baran nasıl indiriliyor dedin çok basit modu indir çalıştıra %appdata% de moda gir ama ilk mecbur forge olmalı ilk onu yapmalısın moda koy oyuna gir olmuyosa izle

  11. ahmet dedi ki:

    ya eğitemedim ben

  12. ahmet dedi ki:

    bi yardım et admin face fln varsa söleyiver ?

  13. cem dedi ki:

    abi ya bn ole yaptım bnde hata cıktı mq
    dragon modu dragon cagırdım kactı yıne serefsıs dragon

  14. yiğit dedi ki:

    mod nasıl yükleniyor

  15. after5 dedi ki:

    nasıl iniyo

  16. ömer faruk dedi ki:

    arkadaşlar lütfen söyleyin hangi siteden ve neye basacaz

  17. böşver dedi ki:

    paralı mı

  18. berkant dedi ki:

    Cok güzel yaaaa

  19. berat dedi ki:

    inderemiyorum

  20. berat dedi ki:

    offfffffffffffffffffffffff

  21. Aysun dedi ki:

    şöyle eğitiyorsun ejderhanına balık ver ben balık verdim ve ejderhamımı eğitim

  22. ali dedi ki:

    nerden yükleniyo??

  23. ismail dedi ki:

    abi nasıl yükleniyo

  24. Yardım! dedi ki:

    nasıl yükleniyot

  25. Yardım! dedi ki:

    nasıl indiriliyor

  26. mertcan dedi ki:

    süperrrrrrrr5rr

  27. mertcan dedi ki:

    çalışıyor

  28. doru dedi ki:

    ejder hamodu biharika hemen nsizde indir tuşuna bi tık yapmayı unutmayınız

  29. Yok dedi ki:

    Ben bulamadımm versen yükleniyor

Sende yorum yapabilirsin !

FacebookYoutubeGoogle PlusRss

Minecraft Modlar © Minecraft ve oyunlar hakkında herşey. dizi izle - mp3 indir